Prosta aplikacja do zarządzania statusami
Simple In/Out to aplikacja mobilna na platformę Android, która służy do łatwego zarządzania statusami użytkowników w biurze. Oferuje intuicyjny interfejs, który pozwala szybko ustawić swój status oraz automatycznie go aktualizować za pomocą funkcji Geofence, Beacons i Network. Użytkownicy mogą tworzyć geofencje wokół biura, co umożliwia automatyczne sprawdzanie się przy wejściu i wyjściu, a także dodawanie niestandardowych wiadomości dla tych obszarów.
Aplikacja zapewnia również szereg funkcji, takich jak powiadomienia o zmianach statusu, możliwość edytowania użytkowników, a także przeszukiwania statusów. Dodatkowo, oferuje możliwość dostosowania uprawnień użytkowników przez administratorów oraz możliwość korzystania z odrębnych aplikacji FrontDesk i TimeClock do szybkiego zarządzania obecnością w biurze. Simple In/Out jest dostępna w modelu freemium, oferując 45-dniowy darmowy okres próbny, co pozwala na przetestowanie wszystkich funkcji przed podjęciem decyzji o subskrypcji.